گلدن رز با ویژگی محافظت از ناخن ها
نوشته شده توسط : زیبالون

اگر ناخن هایتان بعد از یک مدت لاک زدن زرد می شود، باید از محلول های محافظتی سطح ناخن استفاده کنید. لاک ها، به علت مواد شیمیایی که دارند بعد از مدتی استفاده و در طی زمان باعث تغییر رنگ ناخن شده و ظاهر آن را کدر می کند. این مشکل با دستان توانا تاپ کد قابل حل است.

تاپ کد محصولی از شرکت گلدن رز بوده که توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده، این محلول باعث خشک شدن سریع لاک شده و یک لایه محافظ تقویتی بین لاک اصلی و ناخن ایجاد می کند که مانع از زردی ناخن می شود.

ظاهر شکننده و ناصاف ناخن یکی از مشکلاتی است که حتی با کاور کردن آن با بهترین لاک ها نیز قابل حل نیست. برای حل این مشکل گلدن رز محصول لاک تقویت کننده ناخن مدل 4.1 را تولید و به بازار عرضه کرده است که با جذب سریع، ظاهری درخشان و سالم به ناخن های شما می دهد. دیگر نگران ناخن های ناسالم و شیاردار خود نباشید.

یکی دیگر از مزایای این مدل از لاک گلدن رز، ممانعت از شکستگی ناخن در طی فعالیت های روزمره شده و ظاهری زیبا و مسطح به ناخن هایتان می دهد. یکی دیگر از مزایای لاک های گلدن رز، کیفیت بالا برس آن هاست که مانع از برجای ماندن رد بر روی لاک می شود. این لاک به علت غلظت مناسب یک پوشش مناسب بر روی ناخن ایجاد کرده و ظاهر زیبا و یکدستی به لاک ناخن شما می دهد. قیمت لاک گلدن رز به نسبت کیفیت بالا آن، بسیار اقتصادی و به صرفه بوده و جز رنج قیمت متوسط بازار محسوب می شود.





:: برچسب‌ها: لاک گلدن رز , لاک براق , لاک مات , قیمت لاک ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: